esmaspäev, 27. aprill 2009

Kodukootud pitsa:)

Minu arust on pitsadest kõikse parem home made pitsa. Seal saab tõsiselt lasta fantaasial lennata, ple asja mida sinna ei sobi panna. Tavaliselt teen ma põhja Vilma õhukesest pitsapõhja pulbrist aga viimasel ajal olen läinud veel lihtsama vastupanu teed ja meelepärased asjad olen ladunud pärmi-lehttaigna põhjale. Ja lisaks sellele, et enda tehtud pitsad viivad keele alla on nad ka tunduvavalt odavamad kui kuskilt Peetri Pizzast tellida.


Põhi:


500 g pärmi-lehttaigna plaate


Kate:
  • sibulad
  • pärlsibulad
  • tomatipasta
  • Emme tehtud tomatimõks
  • hakkliha
  • tomatid
  • marineeritud kurk
  • shampinjonid
  • kollane chillipipar
  • paprika
  • riivitud porgand
  • juust
  • pitsamaitseaine

Sulata lehttaigna plaadid, venita pannil veidi suuremaks. Määri tomatipastaga ja tomatimõksiga(näiteks võid asendada purustatud tomatitega), raputa üle pitsamaitseainega. Prae hakkliha, sibulad, seened.(mina praen kõik eraldi). Puista kõik komponendid põhjale, puista veelkord üle pitsamaitseainega ja raputa peale juust. Küpseta ahjus kuni juust on kuldpruun:)






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar