esmaspäev, 27. aprill 2009

Veiseliha pasta

Selle pasta ajas mul isutama minu sõbranna (http://katzik.blogspot.com/), kuna mees on mulle viimasel ajal tihti ette heitnud, et siin majas peale kanaliha enam ei saagi midagi, siis otsustasin teda "üllatada". Kuna ma ise sealiha austajate hulka ei kuulu, siis tundus veiseliha just paras alternatiiv olevat. Sõbranna antud retsepti otsustasin omalt poolt täiendada sinihallitusjuustuga, mis on minu viimase aja lemmik. Ja võin öelda, et see sobis sinna pastasse, kui rusikas silmaauku:)

Retsept

  • 300 g lintnuudleid
  • 250 veisefileed
  • 2 küüslauguküünt
  • 1 sibul
  • 1 pott basiilikut
  • 100 g sinihallitusjuustu
  • päikesekuivatatud tomateid
  • 2 dl vahukoort
  • 1 dl kohvikoort
  • õli, soola, pipar


    Tükelda veisefilee õhukesteks tükkideks. Haki sibul, küüslauk, tomatid, basiilik, sinihallitusjuust. Kuumuta pannil õli ja lisa veiseliha tükid ja pruunista, seejärel lisa küüslauk ja sibul. Samal ajal pane keema lintnuudlid. Kui sibul on valmis lisa päikesekuivatatud tomatid, natukese aja pärast lisa koor ja sinihallitusjuust, lase juustul sulada. Nõruta nuudlid ja lisa teistele komponentidele. Kõige viimaks lisa basiilik. Kõrvale tegin jääsalati, kirsstomatite, basiiliku ja kurgi salatit.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar