teisipäev, 17. august 2010

Sinepikurgid


Tere kallid sõbrad, kes te siin piilumas olete käinud. Olen olnud laisk blogija- I know aga tegelikult olen ikka ühtteist seal köögis toimetanud.

Ega ma millegi erguga täna teid tegelikult ei üllata, tahtsin lihtsalt sinepikurkide retsepti siia toksida enne kui ma oma lehekese, kuhu see kritseldatud on, ära kaotan.
Retsepti sain oma emalt :) Ta teeb koguaeg imehead külma kastet ja just sellest hoidisest.
Huvitav, miks ma seda varem ei teadnud?:)
Esimene kaste on igatahes meilgi tehtud, midagi täpselt minule:)
Mõlgutan siin juba mõtteid, et ahju forell või lõhe sellega oleksid ka kindlasti imehead. Kohe on käes pime sügis ja siis saab seda proovida:)

Vaja:

1 kg kurki
1 sibul
1 küüslauk (terve kera)
1 spl soola
1 spl äädikat
0,5 tl pipart
1 tl sinepit (kange Põltsamaa)
2-3 tilli õisikut

Tükelda kurk, sibul, küüslauk kuubikuteks, kõige parem on teha seda köögikombainiga (mina kasutasin oma tupperware tükeldajat-super) Sega ülejäänud asjadega ja pane 24h külmkappi ja käi teda aegajalt seal segamas. Seejärel eeltöötle purgid ja pane hoidis purki ja purgid KÜLMKAPPI (nii emme mulle ütles).

Päikest  teile!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar