kolmapäev, 22. detsember 2010

Sinikarbid veinikastmes


Kõik sai alguse ühel ilusal suvepäeval Kuressaare söögikohas, La Perla. Ma lausa armusin sellesse maitsesse. Suvele kohaselt veel külm valge vein, hea seltskond..super. Peale seda korda oleme seal korduvalt neid karpe nosimas käinud.
Ühel talvisel päeval otsustasin neid külmapeletuseks ise valmistada, maitse järgi juba aimasin, mis seal sees käia võiks. Seadsin sammud Kuressaare toidupoodidesse ja mida ei olnud, seda ei olnud. Täiesti kurb olin.
Tallinnas käies on ka lõpuks alati nii kiire praaamile rutt olnud, et mu sinikarbid on jälle jäänud...kuni nüüd viimase korrani.
Olime seekord ilma lapseta Tallinnas ja sain rahulikult mööda Stockmanni toiduosakonda kolada, miks meil ei võiks sellise valikuga poodi olla? Kuigi pean mainima, et võrreldes aastate taguse köögiviljade ja puuviljade valikuga oli küll taandareng toimunud. Ilmselt ka see masu, mis muud.

Kuna ma olen laisk siis kogu õpetuse leiate siit
Isiklikult oli 1 tšillikaun mulle liiast, paneksin pool :)

1 kommentaar: